Impozáns autószalonnal gazdagodott Miskolc, átadták az újonnan kialakított Peugeot szalont a Középszeren. Közönségtalálkozót tartottak a Republic zenekar tagjaival, valamint a Rallye fenegyerekeivel: Janikával, Turi Tomival és Kazár Mikivel. Volt salsa táncbemutató és a Bíborszél is színpadra lépett.
A pár napja elindult 2010-es Operafesztivált is támogatja a márkakereskedés, az ide érkező művészek és munkatársaik szállításában működtek közre. Az idei év mérföldkő a cégcsoport életében, hiszen a több éves sikeres Nissan értékesítés eredményeként a Balogh Autóházak Kft kapta meg a Peugeot márkakereskedői jogot Miskolcon. A kibővített, megújult autószalonban a Nissan mellett már a Peugeot márka ügyfeleit is várja a Középszer u. telephelyen. A cégcsoport másik telephelyén az Ernyebán utcában a flottafelhasználókat Peugeot és Nissan haszonjármű-centrummal, és teljes körű kárrendezéssel, műszaki vizsgáztatással várnak minden autó tulajdonost. A vállalkozás 37 szervizállást és 3 értékesítő telephelyet működtet, ez egy versenyképes arány, amelyet a vállalatirányítás egészére kiterjedő, hatékony ellenőrzési rendszer fog össze.
Az ünnepélyes megnyitón jelen volt többek között a Peugeot Hungária Kft ügyvezető igazgatója Philippe-Jean Lafond valamint a gépjármű importőrok országos szövetségének elnöke Erdélyi Péter. A beszédeket követően került sor a látványos, lendületes salsa-bemutatóra, majd a miskolci fiatalokból álló népszerű zenekar, a Bíborszél lépett fel.
Balog Attila cégvezető elmondta, hogy a Nissan márkakereskedés sikereire alapozva tudták létrehozni az új Peugeot szalont és szervizt. Egy kivétellel az egész Nissan hálózat pozitív eredménnyel zárta a 2009-es évet, azonban az eredmény mértéke jelentős eltérést mutat.
A Nissan az egyik legjövedelmezőbb márka ma Magyaroszágon, ráadásul a Nissan Balogh a 7,1 %-os országos Nissan újautó eladási részesési arány dupláját produkálta a 2009-es év végére. Egy márkakereskedés számára hasznos, ha a többmárkás képviselettel működik. A Nissan egy hódító márka, kevés de ütős modelleket gyárt, a Crossover-piac vezetője, a Peugeot-nak pedig más a vevőköre, így nagyobb választékból csemegézhetnek az érdeklődők és a leendő vevők – tette hozzá a cég vezetője.
(minap.hu)